Subject: AS Lemeks Teavitus DP Kangru-Kalda mahasõit projekt.
From: "Jaanus Lillemets" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Mar 2025 12:18:06 +0200

Tere.

AS Lemeks kinnistule kü Kangru-Kalda juurdesõit on planeeritud vastavalt
kehtestatud DP le Paldiski-Padise tee 11174  mahasõit 5,718 km.Palun kas
saate leida vastuvõttu, et arutada kuidas peaks olema korrektselt läbi
viidud antud protsess, et saada kinnistule juurdepääs.

Tervitades

Jaanus Lillemets
Paldiski osakonna juhataja

Lemeks Mets

Lemeks Sadamad AS | Näituse 25, 50409 Tartu, Eesti | www.lemeks.ee
telefon +372 5152409 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

  <https://www.lemeks.ee/wp-content/uploads/2023/06/LEMEKS_30_EST_3_s.png>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.